Společnost Alžbětiny Lázně, a.s., IČO: 26342421, DIČ: CZ26342421, se sídlem Smetanovy sady 1145/1, Karlovy Vary, 360 01, zapsaná v obchodním rejstříku Krajského soudu v Plzni, oddíl B, vložka 968, příp. právní nástupce jakožto správce osobních údajů informuje tímto o dalších skutečnostech týkaje se způsobu a důvodů zpracování osobních údajů touto společností.
Společnost Alžbětiny Lázně, a.s. zpracovává osobní údaje v souladu s právem EU, zejména v souladu nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. 4. 2016, obecné nařízení o ochraně osobních údajů („GDPR“) a dalšími právními předpisy.
Osobní údaje poskytnuté od zákazníka a údaje generované při poskytování služeb nebo získané při komunikaci se zákazníkem v souladu s právními předpisy shromažďujeme a zpracováváme automatizovaně v elektronické podobě či manuálně v písemné podobě pouze za stanoveným účelem, ve vymezeném rozsahu, po dobu trvání smluvního vztahu a následně po vymezenou dobu po jeho skončení, přičemž nebude-li možné ukončení smluvního vztahu jednoznačně určit, pak vymezená doba pro archivaci počne běžet nejdříve po jednom roce následujícím po dni, kdy společnost naposledy poskytla zákazníkovi službu, to vše z důvodu plnění závazků ze smlouvy o poskytování služeb, samotného poskytování služeb, dodržování zákonných povinností a oprávněného zájmu společnosti i zákazníka. Základní účely zpracování a rozsah osobních údajů jsou individuálně uvedeny v samotném souhlasu zákazníka.
Informace, které zákazník poskytl ve vymezeném rozsahu mohou být zaznamenány v elektronické či listinné dokumentaci zákazníka (tzv. osobní karta), přičemž osobní karta může být ponechána v držení zákazníka za účelem poskytování služeb, když tato karta je jím vždy předložena zaměstnancům společnosti před zahájením poskytované služby a následně po skončení výkonu navrácena do držení zákazníka. Zákazník bere na vědomí, že je povinen ihned po vrácení karty, tuto ztotožnit se svojí osobou. Současně byl zákazník poučen, že společnost neodpovídá za ztrátu či zničení karty v držení zákazníka a s tím spojených osobních údajů.
Udělením souhlasu není podmíněno další trvání smluvního vztahu a poskytování služeb na základě již uzavřených smluv. Nebude-li však zákazníkem poskytnut souhlas se zpracováním osobních údajů, popř. tento nebude úplný, společnost nebude moci poskytnuté osobní údaje nadále zpracovávat, efektivně vzájemně komunikovat a upozorňovat zákazníky na nové produkty a služby, příp. poskytnout produkty a služby ve zvýhodněném cenovém tarifu.
Seznam zpracovatelů:
Osobní údaje společnost zpracovává sama jako správce prostřednictvím svých k tomu pověřených zaměstnanců a dále prostřednictvím zpracovatelů pověřených společností na základě smluv o zpracování osobních údajů, je-li to nezbytné k plnění jejich pracovních a smluvených povinností. Osobní údaje tak mohou být v případě potřeby zpřístupněny:
- externí firma poskytující serverové, webové, cloudové nebo IT služby: Ondřej Vránek , IČ 87557738, DIČ: 7909011891
- externí účetní Martina Šmudlová, IČ: 49216503,
- Formirex s.r.o IČ 2280261
Nezpřístupňujeme osobní údaje subjektům mimo území ČR ani ve třetích zemích.
Práva zákazníka jako subjektu údajů:
Zákazník má právo přístupu ke svým osobním údajům zpracovávaných společností (zejm. požadovat informace o rozsahu, o účelu zpracování, případně o kategoriích údajů, o zpracovatelích, atd.)
- právo na jejich opravu, aktualizaci nebo výmaz, popřípadě omezení zpracování
- právo kdykoliv odvolat souhlas se zpracováním, jakož i právo na přenositelnost uvedeného osobního údaje
- právo vznést námitku proti zpracování a právo podat stížnost u dozorového úřadu.
Právo na výmaz představuje povinnost společnosti zlikvidovat osobní údaje, které o zákazníkovi zpracovává, pokud zákazník odvolá svůj souhlas a již neexistuje žádný další právní důvod pro zpracování. Zákazník tak bere na vědomí, že společnost žádosti o výmaz nebude moci zcela vyhovět, pokud trvá právní důvod pro zpracování osobního údaje, zejm. plnění závazků ze smluvního vztahu, zákonné povinnosti či převažující oprávněné zájmy společnosti.
Veškerá svá práva, upravená v předchozích odstavcích, může zákazník uplatnit u společnosti písemnou formou doporučeným dopisem, zaslaným na adresu společnosti, či formou elektronickou na e-mailové adrese info@spa5.cz s tím, že společnost je oprávněna ověřit si identitu žadatele výjimečně i osobní identifikací s ohledem na citlivost požadované informace.
Společnost poskytne sdělení požadovaných informací bez zbytečného odkladu, jinak do jednoho měsíce od obdržení žádosti, nebude-li důvod k jejímu prodloužení, a to bezplatně, popř. za přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí takové informace.
Domnívá-li se zákazník, že dochází k neoprávněnému zpracování jeho osobních údajů nebo že společnost neoprávněně nevyhověla jeho žádosti, může se obrátit se stížností na Úřad pro ochranu osobních údajů na adrese www.uoou.cz. se sídlem Pplk. Sochova 27, 170 00 Praha 7, tel.: 234 665 111