Tyto obchodní podmínky elektronických objednávek (dále jen OP) upravují vztahy mezi společností Alžbětiny Lázně, a.s., IČO: 26342421, DIČ: CZ26342421, se sídlem Smetanovy sady 1145/1, Karlovy Vary, 360 01, zapsaná v obchodním rejstříku Krajského soudu v Plzni, oddíl B, vložka 968, e-mailová adresa: info@spa5.cz jako poskytovatelem služeb (dále jen společnost) a odběratelem služeb (dále jen zákazník), které souvisejí s objednávkou zákazníka realizovanou prostřednictvím dálkové komunikace, zejména prostřednictvím webových stránek společnosti, jakož i z této objednávky vyplývající smlouvy o poskytnutí služeb.
Zákazník uznává následující podmínky jako závazné pro všechna plnění, která mají být provedena v rámci smlouvy se společností.
Společnost poskytuje zákazníkům léčebné procedury a procedury relaxačního a léčebně rehabilitačního charakteru, které jsou uvedeny a popsány na webových stánkách společnosti www.spa5.cz, zejména se jedná o koupele, vodoléčby, masáže, rehabilitace, léčby teplem, elektroléčby apod., a dále umožňuje zákazníkům využívat bazén, saunu, solnou jeskyni a další služby a tyto služby jsou předmětem smluv o poskytování služeb (procedur) mezi společností a zákazníkem.
Obsah:
- Podmínky realizace elektronické objednávky
- Uzavření smlouvy a plnění objednaných služeb
- Sdělení zákazníkovi před uzavřením smlouvy
- Cena služeb
- Platební podmínky
- Podmínky plnění společnosti dle uzavřené smlouvy
- Změny uzavřené smlouvy a odstoupení od smlouvy
- Závěrečná ustanovení
1. Podmínky realizace elektronické objednávky
Zákazník může realizovat elektronickou poptávku prostřednictvím prostředků dálkové komunikace (dále jen Objednávka), a to zejména na webových stránkách společnosti www.spa5.cz, kde zákazník vyplní formulář „Poptávka procedur“, případně rovněž e-mailem, zasláním své objednávky na e-mailovou adresu společnosti info@spa5.cz.
1.1 Objednávka může být společností přijata pouze, pokud je dostatečně určitá, tj. obsahuje zejména:
a) řádnou identifikaci zákazníka: uvedení jména, bydliště, jakož i elektronického spojení;
b) identifikaci osoby, které má být služba poskytnuta: uvedení jména, věku a pohlaví; neuvede-li zákazník v objednávce jinou osobu, které má být služba poskytnuta, považuje se za tuto osobu zákazník;
c) zřetelně formulované požadavky na konkrétní služby – konkrétní proceduru, předpokládaný termín poskytnutí služby, způsob úhrady.
1.2 Podá-li zákazník objednávku prostřednictvím některých prostředků komunikace na dálku, společnost prostřednictvím některého prostředku komunikace na dálku neprodleně potvrdí její obdržení. To se však netýká případů, kdy je smlouva uzavírána mezi společností a zákazníkem výlučně výměnou elektronické pošty nebo obdobnou individuální komunikací.
1.3 Na základě obdržení klientovy Objednávky společnost ověří kapacity a e-mailem klientovi zašle vyjádření nebo případně návrh rozpisu procedur a po odsouhlasení ze strany klienta i platební podmínky a pokyny k platbě s uvedením Variabilního symbolu.
1.4 Zákazník bere na vědomí, že s ohledem na technické a jiné provozní podmínky společnosti je minimální lhůta pro řádné zpracování a vyřízení elektronické objednávky 10 dnů před předpokládaným plněním služby. V případě zaslání objednávky v kratší lhůtě před předpokládaným plněním je vyřízení objednávky nejisté a bude vyžadovat velmi aktivní spolupráci ze strany zákazníka tak, aby byly dodrženy podmínky těchto OP, a současně bude vyžadovat souhlas zákazníka, aby bylo započato s plněním služeb dle uzavřené smlouvy již ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy. Souhlas se započetím plnění služeb ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy je zákazník povinen učinit písemně, prostřednictvím elektronických prostředků či ústně, kdy za tento souhlas se považuje i sjednání termínu plnění služeb v této lhůtě. V případě, že si zákazník sjedná termín plnění služby u společnosti v době trvání svého práva na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření smlouvy, má se za to, že vyslovil souhlas s tím, aby mu byly služby společností poskytnuty před uplynutím zákonné lhůty pro odstoupení od smlouvy.
1.5 Podmínkou přijetí jakékoliv objednávky je vyjádření souhlasu zákazníka s těmito OP a potvrzení Informovaného souhlasu zákazníka, jakož i souhlasu se zpracováním osobním údajů zákazníka pro potřeby společnosti a seznámení se s poučením společnosti o možnostech odstoupení od uzavřené smlouvy.
1.6 Zákazník bere na vědomí, že předmětem elektronické objednávky mohou být pouze volně prodejné procedury, které jsou takto označeny v ceníku služeb společnosti. Procedury vázané na doporučení či vyšetření lékaře mohou být předmětem elektronických objednávek pouze, pokud zákazník již realizoval vyšetření lékařem a společnost je o této skutečnosti informována, např. pokud se jedná o opětovné poskytnutí služby, která již zákazníkovi byla společností poskytnuta.
1.7 V případě, že jakkoliv realizovaná objednávka zákazníka je neurčitá, neobsahuje všechny potřebné údaje či v případě jakýchkoliv požadavků společnosti souvisejících s objednávkou zákazníka, je zákazník povinen svou objednávku na základě výzvy společnosti doplnit či upřesnit. Pokud zákazník ve lhůtě stanovené společností v takové výzvě, nejpozději však do třech dnů od takové výzvy, na požadavky společnosti nereaguje, považuje se objednávka za nepřijatou a tato nebude předmětem dalšího vyřizování.
1.8 Zpracování a vyřízení jakékoliv objednávky je podmíněno provozními a technickými možnostmi společnosti. Jakákoliv objednávka se proto stává pro společnost závaznou až okamžikem jejího písemného (e-mailového) potvrzení společnosti na adresu zákazníka, kdy za tuto adresu se považuje i e-mailová adresa.
2. Uzavření smlouvy a plnění objednaných služeb
2.1 Smlouva o poskytnutí služeb mezi společností a zákazníkem je závazně uzavřena okamžikem potvrzení objednávky společností, přičemž od tohoto okamžiku jsou obě strany vázány termínem, rozsahem objednaných služeb a jejich cenou, jak tyto vyplývají z písemného potvrzení objednávky.
2.2 Smlouva mezi společností a zákazníkem je uzavírána na dobu určitou 4 měsíců, nebo v případě zakoupení služeb za zvýhodněnou cenu do doby trvání slevové akce. V této lhůtě, tj. v době trvání smlouvy, je zákazník povinen zakoupené služby u společnosti vyčerpat. Pokud zákazník v době trvání smlouvy objednané a zakoupené služby nevyčerpá z důvodu na své straně, smlouva zaniká a zákazník nemá právo na žádné náhrady, ani na vrácení zaplacených cen. Jakékoliv následné změny uzavřené smlouvy mohou být realizovány pouze a výhradně na základě těchto OP či na základě písemné změny smlouvy uzavřené mezi společností a zákazníkem.
2.3 Smlouvu o poskytování služeb je možné uzavřít pouze v českém jazyce.
2.4 Smlouva mezi společností a zákazníkem, která je dle těchto OP závazně uzavřena okamžikem potvrzení objednávky ze strany společnosti, bude uchovávána v archivu společnosti, kdy umožnění přístupu zákazníka k takto uzavřené smlouvě je realizováno již potvrzením objednávky ze strany společnosti zaslané na e-mailovou adresu zákazníka.
2.5 Plnění objednaných služeb může být realizováno pouze a výhradně v prostorách provozovny společnosti v Karlových Varech, přičemž osoba určená zákazníkem v objednávce jako osoba, které má být poskytnuta služba, je povinna se v souladu s těmito OP dostavit k převzetí plnění služby na provozovnu společnosti v Karlových Varech. Zákazník odpovídá za dostavení se osoby, které má být služba poskytnuta. Zákazník bere na vědomí, že s ohledem na charakter poskytovaných služeb ze strany společnosti, je vyžadován osobní odběr poskytovaných služeb výhradně v sídle společnosti v Karlových Varech, tj. v místě podnikání společnosti a tyto služby není možné poskytovat v místě bydliště zákazníka.
2.6 Plnění objednaných služeb je vázáno na osobu, kterou zákazník označil jako osobu, které má být služba poskytnuta ve své objednávce.
3. Sdělení zákazníkovi před uzavřením smlouvy
Společnost před uzavřením smlouvy, kterou je možno uzavřít bez fyzické přítomnosti stran, tj. prostřednictvím prostředků komunikace na dálku, těmito OP v dostatečném předstihu před uzavřením smlouvy a předtím, než zákazník učiní závaznou objednávku služeb tímto zákazníkovi ve smyslu ustanovení § 1820 odstavec 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, sděluje:
a) náklady na využití prostředků komunikace na dálku při objednání služeb a uzavření smlouvy se společností jsou standardní a neliší se od základní sazby při uzavírání smluv prostřednictvím komunikačních prostředků na dálku, zákazník při využití prostředků komunikace na dálku k učinění objednávky služeb a k uzavření smlouvy na poskytování služeb se společností nevynaloží žádné další náklady nad rámec svých sjednaných tarifů za prostředky komunikace,
b) zákazník je povinen uhradit celkovou cenu objednaných služeb dle uzavřené smlouvy ve lhůtě třech pracovních dnů ode dne potvrzení objednávky ze strany společnosti, nejpozději však ve lhůtě třech pracovních dnů před sjednaným termínem plnění služeb a před plněním služeb ze strany společnosti,
c) smlouva uzavíraná mezi společností a zákazníkem není smlouvou, jejímž předmětem je opakované plnění a není proto stanovena nejkratší doba, po kterou bude smlouva strany zavazovat,
d) smlouva uzavíraná mezi společností a zákazníkem není smlouvou uzavíranou na dobu neurčitou a jejím předmětem plnění není opakované plnění, když se jedná vždy o poskytování konkrétních jednotlivých služeb objednaných zákazníkem, kdy za každou z těchto služeb je předem stanovena v ceníku společnosti konkrétní cena, kterou je zákazník povinen před poskytnutím služby uhradit; společnost je oprávněna v rámci svých slevových akcí umožnit zákazníkům čerpání služeb za zvýhodněné ceny, kdy tyto ceny jsou limitovány obdobím, po které slevová akce společnosti trvá a v této době je zákazník povinen objednané služby vyčerpat,
e) smlouva uzavíraná mezi společností a zákazníkem není smlouvou uzavíranou na dobu neurčitou a jejím předmětem plnění není opakované plnění, když se jedná vždy o poskytování konkrétních jednotlivých služeb objednaných zákazníkem, a to za předem stanovenou cenu, která již obsahuje veškeré poplatky, a společností nejsou při dodržení všech podmínek uzavřené smlouvy ze strany zákazníka účtovány žádné další poplatky,
f) zákazník je oprávněn bez udání důvodu a jakékoliv sankce od uzavřené smlouvy do 14 dnů po dni ode dne uzavření smlouvy od smlouvy odstoupit, to neplatí, pokud si zákazník u společnosti objedná ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy konkrétní termín čerpání služeb a tyto mu budou společností v termínu pro odstoupení od smlouvy zcela poskytnuty. K uplatnění práva na odstoupení od smlouvy je zákazník oprávněn využít i formulář pro odstoupení od smlouvy, který splňuje náležitosti stanovené prováděcím předpisem; jehož vzor je umístěn na webových stránkách společnosti. Pro dodržení lhůty k odstoupení od smlouvy postačí odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím lhůty pro odstoupení společnosti. Pokud zákazník odstoupí od uzavřené smlouvy po uplynutí zákonné 14 denní lhůty, pak je povinen uhradit společnosti odstupné dle těchto OP. Poučení zákazníka o možnosti odstoupení od uzavřené smlouvy bez uvedení důvodu ve lhůtě 14 dnů od uzavření smlouvy je rovněž obsaženo v poučení o možnosti odstoupení od smlouvy, které je zveřejněno na webových stránkách společnosti www.spa5.cz.
g) společnost na základě uzavřené smlouvy poskytuje zákazníkovi služby, a to ve své provozovně, a proto zákazník neponese náklady spojené s navrácením zboží, neboť tyto zákazníkovi nevzniknou,
h) společnost poskytuje na základě uzavřené smlouvy zákazníkovi služby, a pokud zákazník odstoupí od uzavřené smlouvy poté, kdy společnost byť i jen částečně službu/služby zákazníkovi poskytla, pak je zákazník povinen uhradit společnosti částku úměrnou rozsahu poskytnutých služeb,
i) smlouva uzavíraná mezi společností a zákazníkem není smlouvou o dodání digitálního obsahu a v této souvislosti se na ni neuplatní ustanovení § 1820 odstavec 1 písmeno i) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník,
j) v případě nespokojenosti zákazníka s poskytovanými službami ze strany společnosti, je zákazník oprávněn v písemné formě uplatnit u ředitele společnosti stížnost a tato bude vyřízena ve lhůtě 30 dnů písemnou odpovědí. Pokud se spor mezi společností a zákazníkem, který je spotřebitelem, nepodaří vyřešit přímo mezi zákazníkem a společností, má zákazník podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu ze smlouvy. Věcně příslušným subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů ze smlouvy vzniklých mezi společností a zákazníkem, který je spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce. Internetové stránky obchodní inspekce jsou www.coi.cz.
4. Cena služeb
4.1 Za poskytnutí služeb přísluší společnosti cena objednaných služeb (procedur) dle ceníku společnosti aktuálního ke dni realizace objednávky.
4.2 Na cenu objednaných služeb nemají vliv žádné případně následně realizované akce společnosti, a to včetně takové akce, která bude platná v den poskytnutí služby.
4.3 Pokud si zákazník objedná službu, která je po společností určené období poskytována za zvýhodněnou cenu, kterou společnost poskytuje v rámci slevových akcí, je zákazník povinen služby vyčerpat do doby trvání této slevové akce.
5. Platební podmínky
5.1 Pokud není v potvrzení objednávky společnosti uveden jiný termín, musí být cena objednaných služeb uhrazena do třech pracovních dnů od potvrzení objednávky, nejpozději však tři pracovní dny před plněním služby ze strany společnosti.
5.2 V případě nedodržení termínu úhrady objednaných služeb ze strany zákazníka se má za to, že zákazník od uzavřené smlouvy odstoupil ve smyslu ustanovení těchto OP, pokud nebude společností písemně zákazníkovi sděleno jinak. Pokud společnost i v případě pozdní úhrady služby bude pokračovat v plnění dle uzavřené smlouvy, sdělí tuto skutečnost písemně zákazníkovi, přičemž v takovém případě se uzavřená smlouva neruší.
5.3 Zákazník je oprávněn sjednanou cenu uhradit těmito způsoby:
a) bezhotovostním převodem na účet společnosti, přičemž za den úhrady se považuje den připsání na účet společnosti;
b) poštovní poukázkou na adresu společnosti, přičemž za den úhrady se považuje den doručení poukázky do sídla společnosti;
c) čerpáním benefitních karet či poukazů, přičemž za den úhrady se v takovém případě považuje den doručení příslušných dokladů do sídla společnosti;
d) hotovostní úhradou v pokladně společnosti v jejím sídle v Karlových Varech.
5.4 Veškeré platby musí být provedeny ve prospěch společnosti bez jakýchkoliv srážek, tj. v plné výši objednaných služeb.
5.5 Online platby pro nás zajišťuje platební brána Comgate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a. s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Kontaktní údaje na společnost ComGate Payments, a.s. včetně telefonního čísla a e-mailové adresy pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
www.comgate.cz
5.6 Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.
5.7 K dispozici jsou tyto platební metody:
a) QR platba s platebními tlačítky bank probíhá načtením QR kódu do Vašeho mobilního bankovnictví – více zde;
b) platba kartou prostřednictvím karet Mastercard, Visa, Google Pay probíhá vyplněním údajů o Vaší platební kartě a po schválení platby Vaší bankou získáváte zákazník i společnost Alžbětiny Lázně, a.s. ihned informaci o provedení platby – více zde;
c) platba bankovním převodem probíhá přihlášením do online bankovnictví nebo aplikace, zároveň garantuje bezpečnost této platební metody – potvrzení platby může proběhnout pouze v nich – a při zpracování transakce je bezpečnost zaručena tím, že spojení mezi bankami je šifrované – více zde
6. Podmínky plnění společnosti dle uzavřené smlouvy
6.1 Osoba, které má být plnění poskytnuto, je povinna dostavit se do provozovny společnosti za účelem poskytnutí služby nejpozději 20 minut před zahájením poskytování služby, tj. před určeným časem pro realizaci služby tak, aby se osoba na poskytnutí služby řádně připravila.
6.2 V případě, že poskytování služby nemůže být společností z důvodu na straně osoby, které má být služba poskytnuta, zahájeno ve stanovený čas, pak případné zkrácení poskytované služby jde na úkor osoby, která nemožnost zahájení poskytování služby způsobila, resp. na úkor zákazníka. Osoba, které má být služba poskytnuta nemá v takovém případě nárok na poskytnutí služby v plném rozsahu, ale pouze v rozsahu zkráceném na čas vyhrazený na předmětnou proceduru dle zahájení procedury, jak uvedeno v uzavřené smlouvě.
6.3 V případě, že poskytování služby nemůže být společností z důvodu na straně osoby, které má být služba poskytnuta, zahájeno ani po uplynutí pěti minut od stanoveného času, pak je společnost oprávněna poskytnutí služby odmítnout a od smlouvy odstoupit z důvodu zmaření smlouvy ze strany zákazníka.
6.4 Zákazník bere na vědomí, že ze strany společnosti může být zahájení procedury z technických či organizačních důvodů posunuto. Zákazník ani osoba, které má být služba poskytnuta, nemohou z titulu takového posunutí služby uplatňovat žádné nároky, např. nárok na slevu z ceny služby.
6.5 Osoba, které má být služba poskytnuta, je povinna se v provozovně společnosti řídit jejími vnitřními předpisy, zejména provozním řádem, návštěvními řády, bezpečnostními předpisy a pokyny obsluhujícího personálu společnosti. V případě nedodržování těchto zásad, tj. v případě porušování předpisů či neuposlechnutí personálu společnosti, může společnost poskytování služby odmítnout a smlouvu považovat za zrušenou ze strany zákazníka, případně poskytování služby kdykoliv bez náhrady ukončit.
6.6 Jakékoliv případné reklamace na poskytnuté služby je zákazník oprávněn realizovat v souladu s reklamačním řádem společnosti, který je veřejně přístupný v sídle společnosti.
7. Změny uzavřené smlouvy a odstoupení od smlouvy
7.1 Jakékoliv změny uzavřené smlouvy, tj. zejména změny v osobě, které má být služba poskytnuta, změny v proceduře (objednaných službách) či jejím časování, jsou možné pouze a výhradně dle technických a provozních možností společnosti a podléhají jejímu písemnému odsouhlasení.
7.2 V případě změny uzavřené smlouvy, kterou společnost písemně odsouhlasila, je zákazník povinen uhradit příslušný poplatek v závislosti na charakteru změny takto:
a) změna osoby při zachování stejného pohlaví 0,- Kč
b) změna osoby se změnou pohlaví 10,- Kč
c) změna časování procedury (den či hodina) 10,- Kč
7.3 Zákazník má právo od uzavřené smlouvy odstoupit bez uvedení důvod ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni uzavření smlouvy, o čemž je výslovně poučen. V případě uplatnění svého práva na odstoupení od uzavřené smlouvy je zákazník povinen informovat společnost, a to písemně dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, e-mailem či faxem. Zákazník je rovněž oprávněn použít k odstoupení od smlouvy vzorový formulář umístěný na webových stránkách společnosti www.spa5.cz. Pro dodržení lhůty k odstoupení od smlouvy postačí odeslat odstoupení před uplynutím lhůty pro odstoupení. V takovémto případě a nebylo-li s výslovným souhlasem zákazníka započato s plněním služeb v uvedené lhůtě, bude zákazníkovi vráceno bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy společnost obdrží oznámení zákazníka od odstoupení od smlouvy, všechny platby, které společnost od zákazníka obdržela. Pro vrácení plateb společnost použije stejný platební prostředek, který použil zákazník, pokud zákazník výslovně neurčí jinak. S vrácením plnění nevzniknou zákazníkovi žádné další náklady.
7.4 V případě, že zákazník poskytne společnosti svůj výslovný souhlas s tím, aby bylo společností plněno dle uzavřené smlouvy před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, tj. ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni uzavření smlouvy, a to i tím, že si objedná u společnosti termín čerpání služeb ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy tj. ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni uzavření smlouvy, a společnost služby zákazníkovi již v plném rozsahu poskytla, zákazník nemá právo od uzavřené smlouvy odstoupit.
7.5 Odstoupí-li zákazník od uzavřené smlouvy poté, kdy společnost s výslovným souhlasem zákazníka částečně plnila před uplynutím 14 denní zákonné lhůty pro odstoupení od smlouvy, je zákazník povinen uhradit společnosti částku úměrnou rozsahu poskytnutých služeb, a to do doby, kdy zákazník informoval společnost o odstoupení od smlouvy, a to v porovnání s celkovým rozsahem služeb, které byly zákazníkem objednány, např. pokud bylo předmětem uzavřené smlouvy vícero služeb, které je možné samostatně rozdělit, pak je zákazník povinen vždy uhradit plnou cenu samostatné poskytnuté služby, tj. např. v rámci objednání tří masáží, kdy byla vykonána jedna, je zákazník povinen uhradit celou cenu této jedné masáže. V takovém případě bude zákazníkovi vrácena pouze ta část ceny za služby, které nebyly zákazníkovi poskytnuty. Jakékoliv i částečné vratky uhrazené ceny služby budou realizovány na písemně zákazníkem určený účet, a to se splatností 30 dnů od doručení řádné identifikace účtu, na který má být vratka realizována.
7.6 Odstoupí-li zákazník od uzavřené smlouvy po uplynutí zákonné 14 denní lhůty pro odstoupení od smlouvy, a to z jakéhokoliv důvodu, je zákazník povinen uhradit společnosti poplatek za odstoupení od smlouvy, a to v závislosti na době odstoupení od smlouvy s ohledem na sjednanou dobu plnění z ceny objednané služby v této výši:
1) odstoupení více než týden před sjednaným termínem 0%
2) odstoupení 7-3 dny včetně před sjednaným termínem 25%
3) odstoupení 2-1 den včetně před sjednaným termínem 75%
4) odstoupení ve sjednaný den 100%
7.7 Společnost je oprávněna od smlouvy odstoupit z těchto důvodů:
a) neuhrazení ceny zákazníkem za služby ve stanoveném termínu, tj. ve lhůtě tří dnů před termínem sjednaného plnění služby;
b) z důvodu na straně zákazníka či osoby, které má být služba poskytnuta, a to dle těchto OP, kterými dojde k záměrnému zmaření smlouvy, např. v případě nedostavení se k poskytnutí plnění řádně a včas či nedodržování podmínek poskytnutí služby, porušování vnitřních předpisů společnosti;
c) z technických důvodů;
d) pokud zdravotní stav zákazníka dle rozhodnutí lékaře neumožňuje službu poskytnout.
V případě uvedeném pod písmenem a) a b) nemá zákazník nárok na žádnou finanční kompenzaci či na vrácení zaplacené částky, pokud tuto společnosti uhradil. V případě uvedeném pod písmenem c) má zákazník právo na vrácení zaplacené ceny, a to pouze v případě, že není možné poskytnout službu v jiný náhradní termín. V případě uvedeném pod písmenem d) bude zákazníkovi vrácena zaplacená cena.
8. Závěrečná ustanovení
8.1 Společnost si vyhrazuje právo tyto OP měnit a doplňovat. Případné změny a doplňky OP se nebudou vztahovat na již uzavřené smlouvy, když v takovém případě se uzavřený smluvní vztah mezi společností a zákazníkem řídí obchodními podmínkami elektronických objednávek platnými v době uzavření smlouvy mezi společností a zákazníkem.
8.2 Tyto OP jsou považovány ve smyslu ustanovení § 1751 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, za součást každé jednotlivé smlouvy a jejich úplné a aktuální znění publikuje společnost na svých internetových stránkách www.spa5.cz.
8.3 V případě rozporu jazykových verzí těchto OP mají vždy přednost OP v českém jazyce.
8.4 Tyto OP nabývají platnosti a účinnosti dne 01. 11. 2023.
8.5 Počínaje dnem účinnosti těchto OP zanikají dříve vydané obchodní podmínky elektronických objednávek společnosti.